Diccionari cast-cat en "text pla"

Hola,
Estic buscant un diccionari castellà-català però en "text pla", és a dir
que el pugui importar fàcilment a la meva base de dades.
Necessito el llistat complert, per exemple:
.
.
perro : gos
gato : gat
.
.
.
.
suposo que deu tenir unes 35.000 línies (com el de cast-angles)
No el trobo enlloc, en canvi castellà-anglès sí n'hi han uns quants, algú
sap on el puc descarregar?
O com el puc crear? Si hi hagués un traductor linux per línia de comades
podria fer un procés i traduir del castellà... però tampoc en trobo cap.
També em serviria cat-anglés.
He preguntat als fòrums de softcatalà però no cantesta ningú.

gràcies