Re: shell script tags ID3

El dimecres 10/05/06, a les 14:58 (+0200), Marc LM va escriure:
> Sóc molt novell amb això dels shell scripts i m'agradaria fer-ne un
> que posés en minúscules el contingut de tots els tags (artista,
> títol...) de la meva biblioteca de música digitalitzada.
>
> Sabrieu si hi ha alguna utilitat per línia de comandes per llegir i
> actualitzar aquests tags (tags ID3, música en format MP3)?

L'id3v2 et pot anar bé, tot i que és complicat perquè hi ha
diverses versions d'etiquetes i tal. Al final el que faig jo
és esborrar-les totes i posar-les un altre cop, agafant la
informació de www.allmusic.com, semi-automàtic (s'ha
d'escriure una mica).

--
ernest