Re: en que dominio me he metido

En/na Leopold Palomo-Avellaneda ha escrit:
 > Hola,
>
> em sap greu això. Però perquè no escrius en català?
> vergonya?
> faltes d'ortografia? (aquí tothom les fa, jo el primer ..)
> mandra?
>
> Per què SEMPRE ha d'haver un problema amb el català? Això és el que a mi em
> desespera .....

No hi ha cap problema amb el català. Un idioma és una eina de
comunicació i res més, ni bona ni dolenta.

Els problemes sempre els generen les persones amb les seves accions.

Jo personalment mataria el tema aquí. Crec que cadascú ha de ser lliure
de preguntar en la llengua que vulgui però també de respondre en la
llengua que vulgui, o de no fer-ho si així ho creu convenient pels
motius que siguin. Els processos de selecció natural sempre acaben
posant les coses al seu lloc sense necessitat de ferir ningú. No sé si
m'explico.

Orestes.