Re: en que dominio me he metido

2006/5/10, Pere Nubiola Radigales <pere.nubiola@gmail.com>:
El 10/05/06, Leopold Palomo-Avellaneda <lepalom@wol.es> ha escrit:

> Doncs Joni, crec que tens raó.
>
> I mira que intento ser molt tolerant, però és una mica pesat tota aquesta
> situació. Si escric en una llista de debia-user-spanish en català, en
> matxacarien viu, en canvi aquí com sempre fem de bones persones, i
> políticament correctes, kk de cava. I que consti que contra aquesta persona
> no tinc res, però és una mica trist ....
>

> Leo
Com he dit normalment estaria d'acord amb vosaltres, pero crec que
aquesta discusio tenia que haber sortit en el correu de 4/4/2006 'que
paquetes necesito' d'en avisx en el que diu
      hola lista, os hablo en castellano, que me expreso mejor, espero que
      no sea una molestia, ya que somos mas tolerantes que los castellanos,
      no? :D
i no ara quant ja ha enviat varios post a la llista.
ho  sento.

pregunto aqui perque soc catala, ni mes ni menys pero ja me'n vaig cap
a la llista de castella a preguntar. si he molestat ho sento

bon dia a tothom.
--
Pere Nubiola Radigales
Telf: +34 656316974