Re: Multiples directoris /media/cdrom/cdrom/cdrom/. . .$

Hola Pau:

A Dilluns 08 Maig 2006 18:47, Pau Tallada Crespí va escriure:
> Uhm, que en reiniciar se't recrea sol??
> A veure, doncs hauràs de comprovar tots els scripts que s'executen en
> arrancar el teu ordinador.
> Pots començar per arrancar en mode single, per reduir la complexitat. SI en
> mode single tb se't recrea, aleshores l'àmbit on s'ha de cercar serà més
> reduït.

En modus sigle no apareix.

> En principi, limita la cerca als scripts de l'init.d. Cerca a veure si n'hi
> ha algun que el crei.
> $ grep /media/cdrom /etc/init.d/*

Bé, he fet la cerca a /etc/init.d/* i a  /etc/* (com a root)i no apareix en
lloc això (be, en el /etc/fstab, si). No sembla que existeix res que el crei.

Però ara veig que he arrancat normalment i avui no me l'ha creat (ahir, en
canvi, si: no recordo que vaig fer ahir i avui no).

Moltes gràcies per l'ajuda i salutacions. Pep.

--
"El Regne Unit i Espanya utilitzen la presó per resoldre problemes de justícia
social. Dins de les institucions hi trobem gent amb problemes mentals,