Re: Problema per carregar el CD d'instal·lació per SPARC

Després de mirar una bona estona per internet he entrat a
#gentoo-sparc a irc.freenode.net, i m'han recomanat que tornés a
cremar el CD (d'una marca diferent, a poder ser) a velocitat 4x i amb
comprovació.

Així ho he fet i ha arrencat sense problemes. I a més m'he endut una
sorpresa al veure que després d'això els altres 2 CDs també han
arrencat. Abans he estat tocant variables de la nvram, però l'he
deixada amb els valors per defecte ("ok set-defaults"), tal com estava
abans de sortir-me'n.

Gràcies i una salutació,

Marc LM.