Re: extraer usuarios mysql

2006/5/4, Gerard Forns <gforns@gmail.com>:
Hola,

On 5/4/06, avisx <srmojo@gmail.com> wrote:
> hola lista resulta que estoy migrando un servidor y  tengo que extraer
> los usuarios del sistema y de mysql para poder ingresarlos en el nuevo
> servidor.
>
> del sistema he podido sacarlos copiando shadow, passwd, group y
> editando y seleccionando los que me interesaban, hay alguna manera mas
> limpia?

jo sempre ho he fet així, i m'ha funcionat! Potser es pot fer més net,
però si així funciona...

oido cocina

> y respecto a mysql no tengo ni la mas minima idea de como podria
> sacarlos, por comandos claro, alguien podria guiarme?

pots provar amb la comanda mysqldump, que et genera un fitxer amb
totes les regles mysql. Normalment això s'usa per fer backup de les
bd's de mysql .Aquest fitxer després només l'has de redirigir cap al
nou mysql "<" i ja estaria restaurat l'estat de la base de dades. Pots
especificar-li si vols totes les DB's o només les que t'interessin, si
només vols restaurar usuaris, crec que estan a la BD mysql.

Fes-li un cop d'ull a la documentació de mysql per veure totes les
opcions i com s'usa

http://dev.mysql.com/doc/refman/5.0/en/mysqldump.html

sirve con un simple
mysqldump --all-databases > all_databases.sql
en el servidor viejo

y luego en el servidor nuevo
mysqldump --all-databases > all_databases.sql

es eso?? con eso tengo tablas y usuarios??

de nuevo, gracias...

> muchas gracias por anticipado y hasta pronto

Salut...

--
"El que l'oruga anomena la fi del món, la resta del món l'anomena papallona"
                                                              (R. Bach)