Re: [EpsonStylus C66]

On Mon, 01 May 2006 17:37:06 +0200
Joan perez <juanperezgar@gmail.com> wrote:

> I he prova a enviar 22 treballs de pàgines prova, ho he vist al:
> http://localhost:631/printers/EpsonStylusC66?which_jobs=completed
>  però no s'ha imprés res.
>
> Puc esborrar la cua d'impresió d'alguna forma per si hi ha algun treball
> atascat allí ?

suposo que segur que has probat moltes d'aquestes coses, pero per si de cas...

http://localhost:631/jobs

si dona errors el borrar els treballs pendents, jo ho faria despres d'haber sortit del gnome, haber obert una consola pel root, i haber matat (killed) tots els procesos que tingui l'usuari:

$ ps aux | grep nom_usuari

kill -9 num_procès

-----------------------------

tambe pots fer servir la linia de comandes:

lpq

per veure si hi han treballs i si aquest és el cas l'elimines amb:

lprm número_del_treball

al cups tambe pots mirar com esta configurada la impresora:
http://localhost:631/printers

podras veure cóm es el seu estat pel cups

potser seria bo prema el botó modify printer i veure com la te configurada el cups (en definitiva ell ha de ser qui treballara amb ella).

en /var/log/cups es guarden els logs dels erros i d'altres coses del cups

apa, sort

Hubble, 8-)