Re: màquines virtuals de java

Jo estic cursant ETIS a la UOC i utilitzem java en Programació Orientada
a l'Objecte i Estructura de la Informació. Faig servir un portàtil amb
Ubuntu Breezy pels estudis, més que res perquè no hi vaig poder instalar
Debian i Ubuntu és el que més si assemblava i s'hi va voler instalar.
(he de dir que m'ha agradat força). Per evitar qualsevol tipus de
problema jo utilitzo la màquina virtual de Sun, descarregada de la seva
web, i l'entorn Eclipse. Ja sé que la màquina virtual de Sun no és
lliure i tal, però així m'estalvio problemes i em puc centrar en el
codi, sobretot perquè veig que hi ha molt windows per la UOC. Podeu
creure que el joc de proves són fitxers .bat? Jo prou que em queixo,
però de moment, tradueixo a bash tot el que puc, i quan no me'n surto...
doncs a arrencar XP, què hi farem. El Blackdown semblava funcionar bé,
però ja et dic, per tenir 0 problemes, poso lo mateix que els consultors
tenen i apa. Més endavant, potser provaré altres coses, però de
moment...

Rpb