Re: [EpsonStylus C66]

El dl 01 de 05 del 2006 a les 16:10 +0200, en/na Cubells va escriure:
> Hola Joan:
>
> Estàs apunt de configurar-la...
>
> A la pestanya Connexió, no ha d'estar seleccionada l'opció impressora de
> xarxa (la tens connectada al teu ordinador, no?).
>
> Selecciona Impressora local.
>
> No Selecciones la impressora detectada sinó que selecciona el port usb
> al qual la tens connectada, baix a l'apartat Port de la Impressora.
>
> Prem Imprimir una pàgina de prova i ja està!!

Hola de nou:
Em sembla que no es deixa configurar!!
He fet el que dius una vegada i un altra, tinc ara quatre impresores de
la quals , una es per defecte i les altres estan pausades,de fet m'he
emportat una sorpresa , no puc suprimir les impresores que sobren per
deixar-ne una sola , no em deixa una vegada creades.
Be anem a la pestanya connection : he tornat a entrar com administrador
després de crear-la en USB printer#1 (epson stylus ) ,  i no guarda els
canvis qualsevol impresora que cree de forma local en usb printer #1
quan torne a entrar està en "network printer (cups printer IPP )"
Jo tinc la impresora en un cable usb, l'altre cable usb té el ratolí
sense fil logitech.

Aquesta impresora em té mania.
Joan.

PS:
Quan prove a entrar en http://localhost:631/ per suprimir les altres
impresores em dona un error:

Admin
Error:

        client-error-not-found

I he prova a enviar 22 treballs de pàgines prova, ho he vist al:
http://localhost:631/printers/EpsonStylusC66?which_jobs=completed
 però no s'ha imprés res.

Puc esborrar la cua d'impresió d'alguna forma per si hi ha algun treball
atascat allí ?