Re: Jocs per Linux

Hola, Ernest ...

deies, el 27 de abr de 2006, a les 11:13 +0200:

> El dijous 27/04/06, a les 10:53 (+0200), Xavier va escriure:
>
> Pel meu gust és una mica difícil; no sé si estic perdent
> les facultats o què, però mai he aconseguit guanyar ni una
> sola batalla.
>
> Un altre d'estratègia i 100% lliure és el Battle of Wesnoth,
> que és més modern i està bastant bé.

Jo reconec que m'he deixat mooooltes hores al llarg d'anys fins guanyar
alguna batalla. Ara mateix quan estic amb els al·liats em sembla que
guanyo sempre, i les (comptades) vegades que he anat amb els nazis (no,
mtz, no sóc revisionista, és un joc :), doncs no tant.

El cas és que no és que sigui jo un gran estratega precisament, però
s'han de jugar bé les teves unitats. Protegir les teves peces amb els
caces i els antiaeris, atacar un cop t'has carregat l'artilleria i els
antiaeris enemics.

Tot això per dir, que a Debian GNU/Linux en aquest moment ens trobem
amb alternatives potser no tant potents com en d'altres s.o., però amb
gran "jugabilitat", i que proporcionen grans moments de diversió. I no
parlo del buscaminas en ascii. Per exemple, mon germà em va passar un
enllaç a un simulador de submarins en Gnu/Linux que no desmereix gaire
les alternatives comercials. Jo no he jugat gaire perquè no tinc
acceleració a la tarja gràfica, però promet molt. Quan retrobi l'enllaç
us el passo.

I una cosa que tenen els jocs en GNU/Linux que no tenen els jocs dels
altres s.o. habituals és que tinc la sensació que es troben coses no
tant el·laborades però molt més imaginatives. Potser és una sensació
meva, IMHO.

--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org