Re: Jocs per Linux

Hola, Ricard ...

deies, el 27 de abr de 2006, a les 03:25 +0200:

> Això si que són bones notícies. Al final sabré per què c*ll*ns em vaig
> estar dos dies trastejant per aconseguir que em funcionés l'acceleració
> 3D.
> Jo he passat bones hores jugant a Civilization per Linux, de la
> desapareguda (llàstima) Loki i estava molt bé, en molts aspectes,
> superior a la versió windows.
> I així que pugui provaré aquestes versions de les que parles.
> Ja falta menys per recuperar unes quantes gigues de disc eliminant XP...
>
> rpb

jo recomano molt el lgeneral. el joc és fàcil d'instal·lar i una mica
més complitat instal·lar-li els escenaris (que es veu que no són
lliures, al ser un clon de Panzer General). per defecte jugues amb els
nazis, però donat que un és com és i vé d'on vé :) sempre pot triar els
al·liats i donar unes pallises increibles als malparits feixistes ;)

de veritat, molt recomanable.

--
xavi[*]sindominio.net
lorajoler[*]paranoici.org