Re: Acceleracio 3D en Debian sarge

En/na Pau Tallada Crespí ha escrit:

Bones a tots i totes:
Ja tinc acceleració 3D al meu debian sarge sense tocar cap repositori sid.

Efectivament he seguit l'enllaç de d'Orestes , i he trobat un repositori
a debian sarge per nvidia-glx i i per nvidia. El fitxer
/etc/X11/XF86Config-4 no l'he modificat a ma , ho he fet de forma
semiautòmatica amb dpkg-reconfigure .
Us pose la xuleta que em vaig fer per la instal·lació dels drivers
nvidia non-free , així si hi ha algun despistat com jo ja té la feina
feta. Sols necessita un modem connectat mentres duri la baixada dels
fixers. Jo no tinc encara banda ampla i amb el modem no he tingut cap
problema.

Acceleració 3D en debian sarge amb drivers nvidia non-free :

Afegir a /etc/apt/sources.list la font contrib i non-free següent:
deb ftp://ftp.es.debian.org/debian  sarge main contrib non-free

    salvar l'arxiu i actualitzar la base de dades:
    # apt-get update

# apt-get install module-assistant gcc nvidia-kernel-common

# m-a prepare

# m-a auto-install nvidia

# apt-get install nvidia-glx

# dpkg-reconfigure xserver-xfree86
    ( Desclicar-treure (uncheck) Glcore , dri
    Clicar-afegir (check) glx )

Reinicia l'ordinador, i a jugaaaaaar.

Apa, moltíssimes gràcies a tots per la vostra ajuda.
Joan.

PD: No he agegit a la xuleta com és recupera el sistema amb la còpia de
seguretat de /etc/X11/XF86Config-4 pq no sé com és recupera , algú que
sapiga pot afegir un misatge a aquesta llista per si algú poc habilidòs
amb el dpkg-reconfigure clava la pota?