Re: Acceleracio 3D en Debian sarge

Joan,

Et pots estalviar molts maldecaps si uses el module-assistant (abreujat m-a)

$ m-a prepare
$ m-a a-i nvidia

Això et baixa les fonts del driver i te les compila pel teu nucli. Ara no
recordo si també et modifica el XF86Config-4 o ho has de fer a mà.

Ja diràs.

Orestes.

A Dimarts 18 Abril 2006 15:26, joan perez va escriure:

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org
Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/