Re: NFS

El Thu, Apr 13, 2006 at 11:43:59AM +0200, Lluís Gras ens deleità amb les següents paraules:
> Servidor no hi enten gaire de nfs però m'ha semblat veure que s'utilitza
> unionfs per fer cosetes d'aquestes amb nfs, pots donar-hi un cop d'ull a
> http://www.fsl.cs.sunysb.edu/pipermail/unionfs/
>
> vinga ...

home... doncs no hi havia caigut, pero ara que ho dius es una bona solucio,
l'unic problema que hi veig es a l'hora d'escriure, que unionfs ajunta
varis "llocs" d'origen en una sola visio, pero a l'hora d'escriure em
sembla que nomes es pot escriure en un sol dels llocs d'origen que es
defineix per a tal efecte

tot i aixi, ho provare, doncs aixi encara podre tenir els directoris encara
mes ben ordenadets :)

gracies!

PD: i si ho aconsegueixo ja us ho dire ;)

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

Listening: After Forever (Exordium) - 4. Glorifying Means