Re: Cursors (i canvi d'Xorg)

A Dilluns 10 Abril 2006 06:53, Benjamí Villoslada va escriure:
> He posat a mà el nou tema dins  /usr/X11R6/lib/X11/icons/jaguarx.  El theme
> que portava l'he mogut+renomenat jaguarx.theme dins /etc/X11/cursors.  He
> fet que el symlink dins /usr/X11R6/lib/X11/icons/default apuntés cap a ell.

Esborreu, l'actualització cap Xorg 7 de la Sid ho canvia tot :P

Ara els cursors són /usr/share/icons en comptes
d' /usr/X11R6/lib/X11/icons/default .
Els arxius conf són on abans (on toca): /etc/X11/cursors .

M'he quedat sense acceleració by driver nvidia, tornant a nv, l'X ha
reviscolat.  Haig de mirar perquè no va l'nvidia privatiu.  Tampoc van les
tecles que necessiten AltGr.

He gosat fer el canvi perquè hi havia kernel nou i potser queien canvis pel so
que encara no tenc rodó.  Ho he enviat a la llista anglesa, per allò que més
gent, més possibilitats de coincidència amb maquinari nou i rar.  Si a algú
li sona, aquí la pedrada d'email amb els detalls:
http://lists.debian.org/debian-user/2006/04/msg01527.html

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat