Re: reiserfs -> ext3

El Dimecres 12 Abril 2006 12:33, Joan Sanz va escriure:
> 2) Pregunta (potser idiota; són les coses de ser un paixarell): una vegada
> fet el tar o copiada la partició al disc dur auxiliar, he de fer cfdisk i
> posar-li l'etiqueta "/" i "/home" a cada partició del disc dur original i
> després fer mkfs.ext3, o faig aquesta darrera ordre i després només
> descomprimint el volum pren l'etiqueta del directori superior del tar o de
> l'estructura copiada? (en tinc dues, de particions realment, /dev/sda5,
> corresponent a /, i /dev/sda7, corresponent a /home)

Això ho has de canviar a l'/etc/fstab i al /etc/lilo.conf. Que jo sàpiga, a
l'fdisk (o similars) no se li diu on va muntada cada partició, només se li
diu quin tipus de partició és (ext3, reiserfs, swap...)

> Una més: el lost+found que es crea en formatar, té cap utilitat? Ho dic
> perquè en formatar el disc dur auxiliar em va crear això, i a cap de les
> particions del sistema al disc dur original no he trobat cap lost+found.
> Per tant, si me'l crea en formatar, els puc borrar? No hauria de fer-ho?

El lost+found t'el crea al muntar cada partició, no l'has de crear ni copiar
tu, a no ser que t'interessi pel contingut (normalment son arxius que ha
trobat després de fer un fsck i trobar inodes orfes)
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona