Re: reiserfs -> ext3

Si no et fa res, podries explicar els motius d'aquest canvi?

És que l'altre dia m'estava mirant el tema de fragmentació de
particions ext2 i ext3. En algun web, no em demaneu quin, vaig veure
que pel tema de fragmentació el millor era el reiserfs ja que porta
diguem "de sèrie" el journaling mentre que l'ext3 li han posat com un
pedaç. No sé si és cert.. però ja que canvies potser és per un motiu
que desconec i és desfaborable al reiserfs

Gràcies.