Re: Kmail dubte amb guionets al costat del directori

A Dilluns 10 Abril 2006 20:51, Benjamí Villoslada va escriure:
> A Dilluns 10 Abril 2006 15:14, Jordi Pina Estany - Pinucset va escriure:
>
> No ho vaig saber mai, però es podria mirar al codi.  Faig llevar la columna
> de no llegits: es guanya espai i es té la mateixa informació, entre
> parèntesi, i sense guionets :D

Osti molt bona aquesta de treure la columna, pensava que perderia la
informació dels no llegits, enlloc de que es poses entre parèntesis.

Bé, ara ja puc anar a dormir ;)

Gracies!
--
Pinucset - Jordi Pina Estany
Mail/Jabber: pinucset[arroba]gmail[punt]com