Re: Ajut amb l'exim4

A Diumenge 09 Abril 2006 12:55, Orestes Mas va escriure:
> A Diumenge 09 Abril 2006 12:02, Pau Tallada Crespí va escriure:

> (...)

> Hola Pau,
>
> No estic convençut que en aquest cas sigui això que dius. Per no fer llarg
> el meu missatge anterior no havia dit que enviar correu si que em funciona
> des del KMail. Allí hi he configurat com a compte d'enviament aquest de
> ya.com, amb el nom d'usuari i password adients, i si que va bé (és més,
> aquest correu l'estic enviant així mateix)
> El KMail disposa a més d'un apartat dedicat a l'autenticació amb el
> [...]
Bones, pel que comenta n'Ivà, l'exim no envia la informació d'autenticació si
no és per sobre d'una connexió xifrada. Per això et recomava un monitoreig
per assegurar-te que l'error del servidor fos fonamentat en la falta
d'aquesta informació. Per altra banda, suposo que el KMail no li deu fer
tants escarafalls enviar aquesta informació sense encriptar.
Però bé, ja sabem una cosa més. :D

Pau.
--
| Pau Tallada Crespí                            Linux User : #345498 |