Re: Cursors

L'altre dia em vaig trobar amb un problema al.lora de instal.lar un tema de
cursors, uso kde, i vaig fer servir l'eina de kde per instalarlo.. tot molt
fàcil i macu, peeeero, al arrencar el firefox i passar el ratolí per davant,
em canviava al tema antic, tot lo demés funcionava correctament ( el kdm
tampoc agafava el tema nou).

per si algú li passa quelcom semblant només cal canviar un link que hi ha
a /usr/share/icons que es diu default i ferlo apuntar allà on teniu el paquet
dels icones.

per exemple i per deixarlo a on els instal.la el kde fent un ln
-s /home/user/.icons/eltemaquesigui /usr/share/icons/default

Ja se que no es el que preguntaves, però a kde-look hi han mil cursors, tampoc
es tant dificil de baixar, no tot ho pots tenir per apt-get :P

Apa, salut.

A Divendres 07 Abril 2006 22:46, Marc Rabell va escriure: