Re: Problema amb el locale

Aaaaaaaaaaah, és que això de jugar amb el Sid té aquestes coses... Sistema
Unix amb l'estabilitat del Windows98 (sense el SE).

Però bé, sempre hi ha d'haver algú que provi les últimes pijades ^^
Per això teniu el meu reconeixament (i admiració, a cada upgrade debeu gastar
una d'adrenalina i suor freda...)

El Divendres 07 Abril 2006 09:02, Benjamí Villoslada va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona