Re: ajust data i hora

El Dimecres, 29 de Març de 2006 12:11, Jaume Sabater va escriure:
> Tirant de cron es va molt bé.
>
> Jo entenc que si poses un servidor ntp és perquè:
>
> a: El rellotge del teu ordinador va més fi que un rellotge nuclear

:D

> b: Perquè, a part de tirar del cron, tens ordinadors en la xarxa local que
> es sincronitzen amb el teu servidor de temps.

La idea era agafar l'hora de qualque servidor fiable a Internet, només és un
servidor.

Bones, les explicacions del Jordi Funollet.  Em fan pensar en que potser
estaria bé posar-lo com a ntp-server encara que sigui per a ell mateix i
ningú més.  Que compensa a la idea inicial minimalista amb el tema: d'un
servidor i servei menys, una cosa menys a cuidar.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat

.