Re: Quan l'eth nova

El Dilluns, 27 de Març de 2006 11:33, Jaume Sabater va escriure:
> Poso una realtek warrindonga d'aquestes de 6 euros per fer la instal.lació.
> Després, si puc, compilo lo necessari al nucli perquè em funcioni
> l'ethernet que hauria de funcionar. I si no puc, segueixo tirnat de la
> realtek.

Bona :))   Les solucions no bítiques, sinó atòmiques, que sovint no faig i
m'embullo cercant solucions que valen molt més que 6 Eur :)

Amb Debian és especialment fàcil fer kernels, ho diu un a qui no li agrada
gens entrar en històries de maquinari, que el kernel va ser el darrer a mirar
i només de passada.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat