Re: Sarge i SATA

El Dijous, 16 de Març de 2006 02:07, Joan Queralt va escriure:
> Em sembla que això és tot, espero que et serveixi.

Moltes gràcies, guardo els consells. Cercant un poc vaig trobar les coses que
es poden fer amb l'arxiu /etc/apt/preferences

De moment no m'han fet falta perquè el servidor va funcionar amb el kernel 2.6
que porta el CD de Sarge Netinstall.  És un HP DL 380 G4.

En canvi, a un segon servidor, el mateix dia, no vaig poder posar la Debian.
Segur que es pot, no vaig saber com i vaig tirar d'Ubuntu perquè corria
pressa O:)  La Sarge deia que no trobava els discs, tant amb kernel 2.6 com
2.4 amb i sense RAID actiu a la BIOS --desactivar el RAID és el consell que
vaig trobar pel servidor en qüestió: un enracable Pentium D amb placa Intel
SE7230NH1 i dos SATA.

--
Benjamí
http://blog.bitassa.cat