Re: partició windows-xp

En/na Joan Alfonso ha escrit:

El vie, 17-03-2006 a las 22:24 +0100, Joan Alfonso escribió:
Hola amics:He muntat la particio windows de la següent manera  en /etc:
/dev/hda1       /windows        vfat     ro,user,noauto,umask=0222
He creat en "/" la carpeta "windows" amb permisos "propietari:root"
"grup:users".He muntat amb :/# "mount /windows" i una volta muntat no em
deixa desar arxius ni tampoc canviar com a "root" els permisos de la
partició.
Què hi faig? s'hi vos acudeix res?.
Graciàs

Mireu he aconseguit poder escriure a la partició posant-hi "rw" i
llevant "ro" però NOMÉS com a root.Encara que canvie els permisos de
grup a "users" quan munte la partició m'hi torna el grup a "root".
Si hi vols escriure com a usuari munta'l com a usuari. El user del fstab el que fa és això, permetre que el muntis amb un usuari qualsevol.

Si més no hi puc escriure com a "root".Ara el problema és com m'ho faig amb els permisos.Si no ho puc solucionar així no està malament del tot
com queda.