Re: actualització kernel

Ja he arreglat el tema del nucli. Vaig fer el que
em vau aconsellar i perfecte. La comanda
update-grub va funcionar. Tot pensant quin error
podia haver comés, se'm va acudir que en lloc de
fer apt des de la consola la primera vegada ho
havia fet amb el Kpackage, i potser per això no
se'm va actualitzar el grub.

I amb el nou i flamant kernel ja em vaig poder
baixar els kernel-headers i seguir les
instruccions de la pàgina del xip rt2500. Tot un
èxit. No coneixia la comanda module-assistant, i
la trobo genial.

Ara ja em puc posar a configurar la xarxa
"casolana". Algú en té una de muntada?

Tinc el linux que li arriba la xarxa per router i
una ethernet. Aquest mateix linux té la targeta
de xarxa wireless i hauria de funcionar a mode
d'"acces point" per donar servei de xarxa a un
portàtil.

He trobat alguna referència, però potser una mica
antiga. He començat a llegir algun manual on
parla de configurar un "bridge", però de moment
no m'acaba d'anar.

us adjunto el que estic provant
a /etc/network/interfaces

 This file describes the network interfaces
available on your system
# and how to activate them. For more information,
see interfaces(5).

# The loopback network interface
auto lo
iface lo inet loopback

# The primary network interface
auto eth0
iface eth0 inet static
        address 192.168.0.128
        netmask 255.255.255.0
        network 192.168.0.0
        broadcast 192.168.0.255
        gateway 192.168.0.1
        # dns-* options are implemented by the
resolvconf package, if installed
        # dns-nameservers 194.179.1.100

xarxa inalambrica
auto eth1
iface eth1 inet static
       address 192.168.0.127
       iface eth1 inet static
       address 192.168.0.127
       netmask 255.255.255.0
       network 192.168.0.0
       gateway 192.168.0.1
       wireless_essid nom_xarxa
       wireless_mode Managed
       wireless_key s:pass_wep
       wireless_rate auto
       wireless_nick nick_wireless

#bridge!!
auto br0
iface br0 inet static
       address 192.168.0.131
       netmask 255.255.255.0
       network 192.168.0.0
       gateway 192.168.0.1
       bridge_ports eth0 eth1
       bridge_stp off
       bridge_maxwait 5

--------

amb aquesta configuració no em va ni la xarxa
convencional (la que va per ethernet).