Re: dubte actualització kernel

El Tue, Mar 14, 2006 at 04:27:47PM +0100, Orestes Mas ens deleità amb les següents paraules:
> A Dimarts 14 Març 2006 12:09, jmasanas@flashmail.com va escriure:

> Em sembla que és més senzill que tot això: com a root fes "update-grub" i ell
> ja s'encarrega decercar els nous nuclis al directori /boot i actualitzar
> convenientment el /boot/grub/menu.lst
>
> Si això no funciona segurament és perquè deus haver modificat (conscientment o
> no) el fitxer "menu.lst" anterior i li deus haver dit que no actualitzi
> automàticament els nuclis.

no he seguit el fil, pero si instal.les paquets del nucli precompilats (o
compilats amb make-kpkg), el update-grub ja s'executa automaticament al
instal.lar el paquet

i per a persones despistades com jo: el que _SI_ que cal editar en
l'apartat "automagic" es els comentaris que van precedits de 1 (i _nomes_
1) '#', doncs son els parametres que despres s'utilitzen per generar el
menu.lst

> Exemple del meu "menu.lst" correcte. Fixa't en la secció "AUTOMAGIC KERNEL
> LIST" (si no entens quelcom, pregunta):

[...]
> ## ## Start Default Options ## ## default kernel options ## default
> kernel options for automagic boot options ## If you want special options
> for specific kernels use kopt_x_y_z ## where x.y.z is kernel version.
> Minor versions can be omitted.  ## e.g. kopt=root=/dev/hda1 ro ##
> kopt_2_6_8=root=/dev/hdc1 ro ##      kopt_2_6_8_2_686=root=/dev/hdc2 ro #
> kopt=root=/dev/sda5 ro
>
> ## default grub root device
> ## e.g. groot=(hd0,0)
> # groot=(hd0,0)

etc...

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: split-track005