RE: Usuari root remot

Doncs bé :

a) No dona cap misatge.
Quan engego des d'una sessió X remota (X -query IP :1), i intento executar
un programa com el synaptic (gestor de paquets), el sistema em mostra un
diàleg on demana el password de root. Li dono, premo Acceptar, es tanca el
diàleg i no fa res mes.
Tot continua funcionant però ningú es queixa (excepte jo)

b) Aquesta acció que us acabo de comentar em funciona tant en local com des
d'una sessió engegada des d'un client VNC, ja sigui un client Windows o un
client Linux (ja sé que és irrellevant que sigui Windows o Linux).

c) Quan dic una sessió engegada des d'un VNC em refereixo a que accedeixo a
la màquina remota amb el cient VNC i aquesta màquina remota em presenta el
mateix Login gràfic que si hi accedís localment (tinc el VNC engegat des de
l'inetd).

d) Repeteixo : No em funciona si ho faig fent servir aquest mètode :

	X -query IP_Pc_remot :1

PEP