Re: engage

Aprofitant l'avinentesa, algu sap si hi ha algun repositori del E17 per a Etch/testing ? M'agradaria provar-lo però em molta mandra haver de compilar.

Xavi Different wrote:
estic provant a vore si aconseguisc el engage (Barra del enlightenment) que se pot portar al meu benvolgut gnome. tinc problemes. Algú ho ha aconseguit? Es una barra tipo la del mac transparències, amb icones que fan zoom. Guapissima.

Un altra cosa. Com puc posar isos (imatges de cd's) en un DVD x ex. i fer-li un menu per que engege una iso o un altra.
envieu un exemple si el teniu.

Gràcies.