Usuari root remot

Hola !!!

Tinc engegat el XDMCP en una Debian, però no hi tinc habilitat l'accés
gràfic a l'usuari root.

Des d'un altre PC (un Win2k o una altra Debian) puc engegar un client vnc
per connectar-me remotament al PC que està executant el XDMCP.
El procés de Login em demana qui sóc, li passo un nom d'usuari (Pepet) i el
password i cap dins.

Un cop he entrat puc fer el coses com ara :

- engegar el gestor de paquests synaptic (em demana el pasword de root, li
passo i ... endavant)
- Run as diferent user, i engegar un Konqueror dient-li que vull treballar
com a root, em demana el password i ... endavant.

PERÒ no és així si per treballar de forma remota faig servir les X remotes
directament (no sé si es diu així)
O sigui, des d'un PC amb Debian, faig

	X -query IP_x.y.z.w :1

Em valido al login remot com a Pepet ,entro bé, ràpid, maco... però no puc
engegar programes com a l'usuari root.
Concretament, he provat el synaptic i el konqueror.

És normal ?

PEP