Re: problemes de rellotge

On Dilluns 06 Març 2006 10:24, Jordi Regincós Isern wrote:

> Ho he solucionat amb l'ntpdate, però tot i així m'agradaria esbrinar
> perquè tot i tenir UTC=no al /etc/default/rcS (o similar, ara ho escric
> de memòria) i tenir el timezone a Europe/Madrid, quan al fer shutdown
> actualitza el rellotge de la BIOS no descompta l'hora de més de la
> nostra timezone respecte a la UTC en horari d'hivern, però sí que li
> afegeix a l'hora d'arrencar...

Potser el problema és que tens UTC=no. Que jo sàpiga per defecte GNU/Linux
desa l'hora a la BIOS en UTC. Només no s'ha de fer així quan arrenques
indistintament amb un o altre sistema.

Mira't també dins /etc/rcS.d/ algun fitxer que es digui S50hwclock.sh o
quelcom així.

* Orestes Mas                                        *
* Universitat Politècnica de Catalunya               *
* Linux User 285092  http://counter.li.org           *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/ *