Nodes wi-fi -abans- Re: algu fa servir la meva wlan!!!

> Després de fer una escanejada a l'aire, he vist que en el meu veïnat hi
> ha dos access points, abans no n'hi havia cap.

Hola Ricard i companyia,

De punts d'accés nous n'hi ha cada dia més i més, alguns el què hem fet és
mirar de coordinar-nos entre nosaltres i crear una xarxa oberta i lliure

Doneu una ullada als nodes actualment llistats:

http://guifi.net/ca/catalunya

a Osona, uns 460 actius i interconnectats tots entre ells, hi ha nodes al
Bages, l'Anoia, el Penedès, ...

És un bon lloc, on hi tenim un bon grapat de servidors amb diversos sabors
linux ;-) amb apaches, proxys, asterisks, ...

Lluís Dalmau