Re: impossible instalar GNOME ni KDE amb netinst amd64

  Torno a ser jo.

  Ja he solucionat el problema. Al final he aconseguit instalar el gnome amb el dselect enlloc del apt-get. El que passa és que hi ha un parell de paquets no inclosos al repositori (amd64) que son libenchant1c2 i un parell relacionats amb el cups i, per tant, no podia fer un apt-get install gnome perque dintre del chorro de paquets que venen, n'hi ha 2 o 3 que a la llarga depenen d'algun d'aquests dos.
  Llavors amb el dselect el que he fet és que m'instali tots els paquets que tenen les dependències complertes (que son casi tots menys 2 o 3) i llestos, ja em funciona el gnome. Solament que no tinc ni el abiword ni el cups ni el totem ni el gnomemeeting.

Gerard.