Re: problemes de rendiment

Mira que no tinguis problemes de DNS ni que l'apache resolgui les IP's de les
peticions al posar-les a log...

No sé què fa el Drupal aquest, però estaria bé que ens diguessis coses del teu
apache (versió, mòduls), així com si el Drupal aquest (no em facis buscar
info si-us-plau) usa MySQL o PHP o perl o véteasaberqué...

El Dimarts 28 Febrer 2006 16:37, Robert Garrigós Castro va escriure:

--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona