Re: problemes de rendiment

El Tue, Feb 28, 2006 at 04:41:55PM +0100, Pere Nubiola Radigales ens deleità amb les següents paraules:
> Si tens altres servidors amb el drupal, copia el escript am un altre
> servidor i verifica la resposta. Amba aixo eliminaras la poscbilitat de
> que sigui el drupal.

tb pots provar a mirar com es comporten la resta de recursos, doncs podria
ser algun "problema" amb el disc (DMA no activat, errors al disc, etc)

a mi em va forc,a be el 'dstat' o 'gkrellm', pero suposo que hi haura
altres eines mes indicades amb un major nivell de detall

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Symphony X (The Divine Wings Of Tragedy) - 08.