Re: XDMCP - VNC - Accés remot i velocitat

En/na Josep Molero i Puig ha escrit:
> [...]
> Estic fent proves de connexió remota entre PCs.
> Bé... totes les proves van funcionar !!!
>
> ARA BÉ : no té color la velocitat obtinguda amb el VNC i el sistema X remot
> + XDMCP
> Em fa gràcia fer servir la part "nativa" del sistema X per a les sessions
> remotes.
> No cal res més !!!
>
> Però la velocitat ... res a veure.
> Suposo que els sistemes com el VNC deuen comprimir i no sé què més...
> Es pot fer d'alguna manera amb el sistema X i el XDMCP ?
> Es pot demanar algun tipus de compressió ?

Un protocol X comprimit? Fins on jo sé sí que existeix... es diu NX!

> Gràcies !!!
>
> P.D
> Més tard atacaré amb el tema del ssh.

El ssh té una opció per comprimir el protocol (crec que és la -C), per
la qual cosa si uses l'ssh per fer un túnel amb compressió pel protocol
X suposo que guanyaràs alguna cosa, però no sé si arribaries a la
velocitat del VNC, que al capdavall també comprimeix.

Orestes.