Re: rebre gmail per fetchmail

Hola,

El diumenge 26/02/06, a les 05:37 (+0100), rpb va escriure:
> correu ordinari de ya.com. Però m'he trobat que gmail utilitza el port 995 i
> SSL per accés POP i no sé com posar això al dimoni fetchmail, que suposo que
> per defecte utilitza el port 110 i res de SSL (no he posat res per la resta
> de comptes que tinc a ya.com i rebo sense problemes tret dels mencionats del
> filtre d'spam, o sigui que dedueixo que fetchmail es connecta al 110).
> Qualsevol ajuda serà benvinguda.

Simplement has d'afegir les opcions --port 995 i --ssl, prova-ho
primer a la línia d'ordres i si funciona ho afegeixes al fetchmailrc.
Al manual explica el format exacte però podria ser una cosa així:

poll pop.gmail.com: protocol POP3, port 995, ssl, auth password, timeout 35
  user blabla with password bleble is huhuaha here
  fetchall, dropstatus, limit 100000

--
ernest

	"All the people look well in the dark."