rebre gmail per fetchmail

Hola
Tinc un nou compte de gmail (gràcies Pere!) que faig servir per la llista donat que el filtre d'spam dels genis de ya.com m'impedien rebre els missatges de la llista al meu compte. Fins aquí perfecte, però ara voldria rebre els missatges passant pel meu servidor (fetchmail - procmail - spamassassin - amavis - clamav - postfix - dovecot) tal i com faig pel correu ordinari de ya.com. Però m'he trobat que gmail utilitza el port 995 i SSL per accés POP i no sé com posar això al dimoni fetchmail, que suposo que per defecte utilitza el port 110 i res de SSL (no he posat res per la resta de comptes que tinc a ya.com i rebo sense problemes tret dels mencionats del filtre d'spam, o sigui que dedueixo que fetchmail es connecta al 110). Qualsevol ajuda serà benvinguda.

Ricard