Re: APTITUDE

El Wed, Feb 22, 2006 at 12:42:57PM +0100, Josep Molero i Puig ens deleità amb les següents paraules:
> HOLA DE NOU....
> Estic intentant muntar un Debian mínim.
> Després de la instal·lació, utilitzo aptitude per sel·leccionar paquets.
> Marco amb un + els paquets que vull instal·lar.
> Però després, ja no sé com executar la sel·lecció, o sigui, que realment ho
> instal·li.
> Si premo g em desmarca tot el que tenia marcat i em diu que no s'instal·larà
> cap paquet.
>
> Alguna observació ?
>
> PEP

jo diria que aixo te tota la pinta de que tens 'brokens', es a dir,
dependencies incomplertes i l'aptituude, al ger el "go", intenta
solucionar-ho tant be com pot

el numero de dependencies trencades, t'hauria de sortir a la barra de dalt,
i ber buscar el seguent paquet trencat, pots utilitzar la tecla 'b'

de totes maneres, jo et recomanaria:
1- actualitzar l'aptitude a la ultima versio de testing (si utilitzes
   testing)
2- apretar '?' i llegir la mini-ajuda que apareix, que t'aclarara un munt
   de tecles
3- si en tens mes ganes, llegir el que t'interessi de
   file:///usr/share/doc/aptitude/README

apa!

--
 "And it's much the same thing with knowledge, for whenever you learn
 something new, the whole world becomes that much richer."

 Listening: Ensiferum (Ensiferum) - 08. Windrider