Re: Muchas inquietudes....?

El Dimarts 21 Febrer 2006 19:45, Lluís Gras va escriure:

> Si, si ... que si l'SPAM, que si els del PP, excuses !!! Segurament en
> Jaume estava tan tranquil comptant pingüins i amb tanta "inquietud" ha
> patit un rampell "eròtic" i s'enten, des de que no posen disqueteres als
> equips un troba a faltar aquests "perifèrics".
>
> ;-)

Nomeno, lo que es du ara és això d'usar el DVD: ho has de fer tot apretant el
botó d'"ejacular" repetidament, i jugar amb l'anar i venir de la "bandeja"...

U__u
--
:: Jaume Sabater

  argus.net TECNOLOGIA CREATIVA
  "creant en la web des de 1995"

  www.argus.net | tel: 932 92 41 00 | fax: 932 92 42 25 | info@argus.net
  Avgda. Marquès de Comillas, 13 (Poble Espanyol) | 08038 | Barcelona