Re: Com puc imprimir diverses pàgines web amb unasola ordre?

Hola Jordi,

Sembla bona idea... Jo no hi entenc massa d'escripts, però en faré un i
us l'envio si em funciona... Una de les coses que hauré de mirar és si
el html2ps permet fer pesus de pàgina com el firefox, on surti la data
d'impresió...

Merci,

Joan

El dl 20 de 02 del 2006 a les 09:53 +0100, en/na Jordi Regincos va
escriure: