Re: X remotes : de mica en mica.

A Dimarts 14 Febrer 2006 19:08, Josep Molero i Puig va escriure:
> Però ara ho volia provar fent servir dues màquines diferents, però que
> estan en la mateixa xarxa.
> Treballo amb una d'elles des del vncviewer com fins ara;aquesta té el
> DISPLAY=1.
> A l'altra màquina l'engego amb el CD de Knoppix... tal com ve de "sèrie".
> Intento reproduir el mateix, tot i que ara es tracta de PCs diferents.
>
> En la Knoppix faig
>
> 	echo $DISPLAY (per veure quin display està fent servir i em contesta
>
> :0.0 )
>
> Després, encara en la Konppix faig
> 	xhost +IP_de_Debian

> [...]

Uff! Si ets tan metòdic aviat seràs el més savi de la colla ;-)

Si he entès bé el que intentes fer, segurament que no et funciona per algun
dels següents motius (o ambdós)

1) Com tu ja apuntes, pot ser que tinguis algun firewall que et "capi" els
ports 6000 en amunt, que són els ports que usen les X windows per
comunicar-se remotament (en local crec que usen sockets unix)

2) Per motius de seguretat, els gestors d'entrada acostuma a engegar el
servidor X amb l'accés remot desactivat (quelcom del tipus "-nolisten tcp").
Comprova la teva configuració del GDM o KDM per veure si és aquest el cas.

A veure si hi ha sort i l'encerto...

Orestes Mas Casals
Universitat Politècnica de Catalunya
Linux User 285092  http://counter.li.org