kernel per un pentium M

Hola
Com sóc un dels patidors del filtre d'spam (??!!) dels tècnics (?!?!) de
ya.com, segueixo la llista per web. Vaig enviar la queixa a la bústia de
sugerències de ya.com, però crec que la tenen penjada d'un ganxo al W.C.
Canviar de proveïdor? Visc a un poble, aquí només arriba timofònica (NO,
per principis) i ya.com. A més, pago el doble per la meva connexió a una
quarta part de la velocitat de la capital de la comarca, a 5 km de
distància. Total, pago 8 vegades més. Si això no és discriminació
tecnològica...

Ja m'he esbravat. Ara, la pregunta. Tinc un portàtil amb un pentium M,
fins ara fent servir un nucli 386, us volia demanar si és més adient un
nucli 686, o l'arquitectura dels Pentium M és diferent dels pentium III
i IV, i millor que em quedi amb el 386.

Amb el 386 va de conya, però és que m'agrada remenar.