Re: Disc dur nomès per arrencar

Al marge de si és possible o no, aquest portàtil _crec_ que només porta USB 1.0 o 1.1 , la qual cosa fa que treballar desde un disc dur extern sigui bastant difícil (mortalment lent), de totes formes pots comprar una PCMCIA amb una controladora de USB 2.0, llavors la cosa ja canvia. El tema del soroll, el sistema d'estalvi d'energia de Debian pot parar els discs durs que no estan treballant, el meu ho fa i no ho he configurat mai.

Apa sort.

Jordi wrote:
Hola,

Tinc un antic portàtil HP Omnibook Xe2, que m'agradaria utilitzar-lo com a
servidor domèstic pel seu baix consum.

Servidor WEB, FTP, Correu, p2p, etc...
Radio per Internet...

He pensat en instlar-li Debian sense les X.

El problema que trobo es que el disc dur fa molt soroll i té molt poca
capacitat. M'agradaria doncs tenir-lo desactivat i utilitzar un disc dur
extern per USB o fins i tot un disc dur per ETHERNET.

Remenant la BIOS  observo que nomès pot arrencar des d'el CDROM, diskete o
disc Dur.

Seria possible arrencar amb el disc dur intern i desprès parar-lo?

Un cop arrencat, tot allò que necessites desar ho fés al disc dur extern.

El que passa es que continuament està accedint. No se que esta fent...

Veieu alguna solució?

Gràcies a tots,
Jordi.