Edicio de video

Hola:
He seguit molt atentament el fil iniciat per En Orestes, tot esperant quelcom
que m'ajudés.
Perque precisament jo he muntat la meva màquina amb XFS, pensant en editar
video, però ja fa dies que ho provo i no puc de cap manera obtenir la senyal
de video al ordinador.
Tinc una tarja MSI FX 5600 i suposaba que, amb el nvtv i qualsevol programari
com xawtv o kdetv podría captar l'imatge reproduïda pel video, però no veig
res de res.
He buscat al google i només trobo respostes per treure imatges del ordinador a
una tv, però no al revés.
No sé si estare equivocat, pero pensava que amb l'entrada de video de la tarja
i un video reproductor podria veure la tv al pc, sintonitzant el video, es
clar, i, de passada, poder reconvertir els videos a dvd.
¿Estic molt equivocat o es que no es pot fer el que vull?
Agrairia qualsevol sugerència al respecte...

--

Salutacions,
Josep