inetd i inetd.conf : JA està

Nois/ies ...

Després de fer 1000 invents, em sembla que ja ho he trobat.
Una de les desesperades coses que he fet ha estat provar de posar un servei
"falç" per al vnc; he posat un nom al fitxer etc/inetd.conf que no apareixia
a /etc/services, a veure si em donava algun error i res....

Finalment, he provat una cosa.
Com que se que el SWAT (Samba Web Tool...) engega des d'inetd, he fet un

ps -auxw  | greb "swat" i ... no hi veia cap línia amb la cadena swat,
excepte la comanda que jo acabava d'executar.

He pensat que potser no estava engegat perquè no hi havia fet cap petició.
N'he fet una i ràpidament he tornat a demanar ps -auxw  | greb "swat"

He vist que apareixia una nova línia, amb la cadena "swat" i CURIOSAMENT...
tot junt, la línia que contenia el servei vnc correcte i l'erroni !!

Només se m'ha acudit fer una cosa : separar les línies on defineixo els
serveis amb més d'un salt de línia.

SOLUCIONAT !!!

No sé si ha de ser així.. ho desconec, però funciona.

Gràcies a tots per la paciència.