Re: Resposta de Catalunya Radio

Hola,

On Feb/09/2006, Jaume Sabater wrote:
> Això és en Puyal, que en el partit del Barça de diumenge va fotre la bulla als
> seus tècnics per antena.

em sona que ho vaig enviar dilluns o dimarts. Ja sabia lo del Puyal.

com a curiositat, el dilluns o dimarts a RAC105 van dir "carai, aquesta
setmana estem fent records d'audiència per internet". M'estranya que
sigui la gent de catradio que vagi a RAC105 (el lògic seria anar a RAC1)
però a veure si serà això :-)

Clar que, jo els vaig demanar més o menys "en quin programari ho heu
provat (mplayer? xine?) i amb quines llibreries". Jo vull sobre-entendre
que, evidentment, ho han provat, oiiii???!!!! :-)

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona