Re: Problema amb un disk dur

Primer descarta que sigui un problema físic del disc dur amb alguna eina del fabricant que pots descarregar gratuïtament i posar en un disquet d'arrencada (o CD ), tens Seatools de Seagate, el PowerMax de Maxtor i el DatalifeGuard de WesternDigital, també el DriveFitnessTest de IBM/Hitachi i no recordo la de Fujitsu ni la de Samsung, però també en tenen una.

Andreu wrote:
Bones... tinc un greu problema amb un disc dur on tinc muntat el /home...
L'he formatejat varies vegades, li he passat el fsdk.ext3, el badblocks,
etc...
i sempre em dona el mateix error a quasi tots els sectors:

hda:dma_intr : status=0x51{Driver ready SeekComplete Error}
hda dma_intr : error 0x40 {uncorrectable error}
LBA sect 327583 sector 295448
end request: I/O error, dev hda1, sector 295448

ja no sé ke fer... em podeu ajudar?

Utilitze Debian Sarge estable, el disc dur en qüestió sols té eixa
partició i és de 20Gb.
Aquest disc ja l'utilitzava abans sense cap problema (també amb debian
sarge).
Pot ser siga un problema de la bios, l'he provat amb lba amb auto, i
sempre igual....