Re: Problema amb un disk dur

> Bones... tinc un greu problema amb un disc dur on tinc muntat el /home...
> L'he formatejat varies vegades, li he passat el fsdk.ext3, el badblocks,
> etc...
> i sempre em dona el mateix error a quasi tots els sectors:
>
> hda:dma_intr : status=0x51{Driver ready SeekComplete Error}
> hda dma_intr : error 0x40 {uncorrectable error}
> LBA sect 327583 sector 295448
> end request: I/O error, dev hda1, sector 295448
>

> ja no sé ke fer... em podeu ajudar?
>
> Utilitze Debian Sarge estable, el disc dur en qüestió sols té eixa
> partició i és de 20Gb.
> [...]

Potser no és el cas però la primera vegada que vaig veure un missatge
semblant va ser ja fa molt de temps i amb discs SeaGate. Posaria algun
"membre" important de la meva anatomia al foc que a les opcions de
compilació del nucli hi ha quelcom al respecte.

En qualsevol cas això potser t'ajuda
http://ldp.rtin.bz/LDP/LGNET/issue76/tag/10.html

Vinga ...